Bye bye

FINITO. ÖVER. PRONTO.

Nu har man lämnar ifrån sig badchen och brickan och tagit adjö.

Inte en till djävuls-tidig morgon då man rastar hunden och inte ett ljud ute förutom måsen.

Inte en till dag då man scannar tagsen på SK-avgångar och säger "då får jag be dig lämna ditt fingeravtryck här......dåå får du göra samma sak vid gaten där nere" 120 ggr på 15 min.

Inte en dag till då man kliver ut ur personalhänget bakom check-in för att öppna inchecket eller droppet och man hinner knappt andas innan alla passagerare flyger på disken för att checka in.

Inte en dag till med en flygplans yougurt.

Inte en capuccino till...

Listan kan göras oändlig.

Som jag sa när de frågade hur jag tyckt om att vara där,
Det är verkligen Min grej. Skönt att hitta ett arbete där man känner att, Yes, nu ska jag iväg och jobba, fan vad KUL.


Och TACK till SFT SGS för så fint omdömme.

Over and out, flygvärlds-livet är som en dröm.
image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback