not so much..

Jag ska egentligen inte tillåta mig att blogga just nu, men det är så pass lugnt, så jag tror inte det skadar någon..!?

Nu har min förkylning börjat sätta sig i halsen. Och inte lite heller. Herregud, jag orkar inte prata längre.

Jag bokade precis in syrran och hennes kille på en resa till Florida. Jag blir SJUKT avis och funderar starkt på att göra en namnändring när hon betalar in allt. Muahah..

Jag skulle veerkligen behöva a day of nu. Min förkylning kills me och de känns som att jag har tappat mina lungor när jag ska gå någonstans. Orkar nada! Att få lata sig en heldag i soffan med masssor av hett té skulle behövas.

Jag LÄNGTAR till en ouiiiine-night med girlsen. Verkligen SÅ mkt. Det var huur länge sedan som helst alla var hemma samtidigt.

Däremot längtar jag hemskt mkt tills jag är en erfaren och kunglig säljare som bara kan spotta ut resor hit och dit och verkligen veta allt om denna bransch. Men jag får nog vänta ett tag till. Jag måste nog få in i mitt huvud att inte ha så höga krav på mig själv. Det är imponerande att se och lyssna på mina "medarbetare" och se hur duktig dom är och vissa på bara så kort tid. Hope I´ll be there one day! :)

TÄNK så underbart de hade varit att iaf kunna gå på stan och shoppa lite vårkläder. Ååh de va så längesedan ja shoppade. I neeeed it!

För övrigt så har jag slut batteri i min bil. Hur ska jag nu få mig till Solbacken som tänkt. Frick!!

Nåja, hemgång om 28 min. Nu ska jag diska så snällt. Order från Cilla. Och order från Cilla ska man LYDA!
Annars.....! :-D

Adios!

Kommentarer
Postat av: Cilla

LYDER man inte Cillen då kan det bli smisk! MVH på diskningen, mycket bra, noterade att du till och med lagt en diskduk över, massa plus på det faktiskt.

Postat av: Anonym

I knooow, äre nått jag prallat på äre DISK! I am the dishmaster!

2008-03-20 @ 13:18:51
URL: http://carkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback