mördarblod.

Hej å hå!

Nu har jag fått mördarnäsblod 2 ggr inom loppet av 5 dagar. Sån där näsblod som i stort sett tömmer kroppen på blod. Undra om jag har en osynlig vampyr i min närhet som suktar efter blod...

Nu är det två dagar kvar av praktik denna vecka sen långhelg. Schöönigt värre, hoppas på soool!

Min förkylning tar sakta död på mig. Det började med snuvighet av allra högsta grad men nu har det börjat övergå till tågräls i halsen med. Igårkväll hade jag t.o.m tappat rösten. Auuuuh!

Jag kan säga att jag har aldrig varit så snabb på att göra mig klar i morse.
07:40 klev jag upp.
07:45 messar jag syrran och frågar om hon ska till skolan.
07:55 är hon utanför mig.

SÅ mellan 07:40 och 07:55 hann jag:
-Sminka mig
-Blöda mördarnäsblod
-Rasta Kewin
-Klä mig
-Käka frulle

Am I good or what?

Nu ska jag skriva ut mina CV:N och börja traska igen..
Dax för CV-utdelning,yeeey!

C U


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var inte illa pinkat;)Fika när jag kommer tillbaks efter påsk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback