Lista.

Jag ska sno en sak från Fridas blogg! :-)

Vad gjorde du för tio år sedan?

Ja, då var jag 11. Då gick man mellanstadiet va? ja, det var då som jag hade börjat med smink och klä mig, enligt Elin, som att jag skulle gå på party varje dag. ( ett uttryck sedan 10 år tillbaka..). Då var jag påväg att bli en fjortis.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jadu, då gick jag skola. hade precis varit i GBG. Inte så längesedan vi fick veta att det blev Tunisien vi skulle till.


Fem snask du gillar.  
Choklad, glass, naturgodis, mums-mums, popcorn.
 

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Ooh, mur mkt miljonär? Jag skulle resa, helst jorden runt och upptäcka så många länder som möjligt,
SHOPPA, köpa schysst bil, göra en nice hårförlängning och bara spara! :)


Tre dåliga vanor: 
Hm, jadu, jag inbillar mig att folk tycker si och så om mig och så börjar jag ta avstånd. varför vet ja inte, de är bara nått fillevuppen min hjärna gör. Två saker till.. Jag har för lite självdiciplin, jag är dålig på att koncentrera mig på lektionerna.


Fem saker du gillar att göra:
Shoppa, resa, bada, kramas, skratta


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
 En ostkroksdräkt, röda byxor och rosa tröja, vita byxor med svarta string under, 70-talsbrallor.


Fyra favoritsaker:
Mobilen, datorn, sminket (åh, jag är så fåfäng), Kewin.


Då vet ni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback