La Påsk a´la 2008.

Vilken kanon påsk!

Torsdagkväll,
hemkomst, fika, sova!

Fredag:
Får morgonbesök av Lollan iförd pyjamas. VI käkade frukost tillsammans och såg filmer sedan vi var barn. Sen åkte vi brudar till Marre som fyllde år. Sen på kvällen softade vi hos Anna.

Lördag:
Emma kom hit och jag stylar henne med papiljotter. VI snacka allmänt mkt skit i sällskap av Elin och Bettan. Senare på kvällen kommer Emma och Bettan igen och vi fixar oss för kvällen.
Sen gick vi över till Sara och drack lite vin för att sedan gå vidare till Emelie där de var partaj för fulla muggar. Vi drack massor och körde diverse ölspel och plötsligt var vi måånga.
Stockholmsgrabbarna dök upp och var hur härliga som helst. Sen gick vi vidare till Johan där de var fullt ös med.
Efter att ha varit där någon timma åkte jag med Adam till Claudia där de även var fest med pizzabjudning. Efter en kanonfylla gick jag Emma och Anton hem. PÅ vägen träffade jag Betan och Stockholmarna som också skulle hem o sova.

SÖndag:
Idag har vi varit hos Anton och suttit på sjön och solat. Kew och Sid träffades och Kew var helt chanslös mot honom. Sen fikade vi och åkte hem.
Kom hem, dog av utmattning och sov fram till middagen. Sen efter den drog jag Bettan och Stockholmarna ner till hennes sommarstuga där vi spelade kort och latjade. Ena grabben drog in årorna direkt och la sig o sov i sovstugan, då de andra killarna fick en god idé, skotta igen ytterdörren till sovstugan. Sagt och gjort, de skottade ett helt berg med snö framför ytterdörren, muahaha..

Nu ska jag sova. Bilderna kommer upp senare... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback