Josåatteeee,.....

Ja jo. Nu är klockan 32 min innan hemgång.
Undra om jag ska lyckas dra mig till gymmet IKVÄLL då. Jag är sämst, jag har noll självdiciplin och jag borde bli bränd på bår! (Eller...)

Cilla frestade mig med spinning igår men efter gymnasietidens idrottslektioner innehållande Spinning är jag lite avskräckt.

Idag har jag haft häcken full, faktiskt.
En resa till Prag+hotell, en BILLIG NYC-resa, av/ombokn. och så... Mitt huvud är fullt av PALT, kan vara lämpligt att gå hem snart!

Snart kommer miss Emma och miss B-kay upp och det ska bli treeeevligt!

Ah, jag kan inte påstå att jag har så mkt att skriva om men..

Grattis till Cilla till de där 3000 freaking tusen som hon vann! :O

Ses!

Kommentarer
Postat av: cILLA

SPANK YOU I SAY! Det har varit en superdag idag! Du får clera NYC imorgon, vi ses :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback