HUrraaa

Igår åkte jag hem till Norsjö för lite omvårdnad. Pallar inte att ligga hemma i läggan med megafeber.

Men de va lite lustigt när jag skulle åka iväg.. Hade en batteriladdare under huven som jag skulle ta ut men ja fick inte upp huven så jag stannade en random som passerade och frågade om hjälp.

Han hjälpte, jag tackade och sen trodde jag att han skulle gå men han stod kvar.¨

Han: "Många ungdomar som bori de här husen har jag sett.."
Jag: " Mjo, säkert, ja ha inte bott här så länge så ja vet inte riktigt..."
Han: "Nää, ja bor inte heller här men ja ha allt sett hur dom ha varit ute o festat:)
...Jag har en brud som bor här längre upp efter gatan......"
Jag: "HEheh... mm, de kan jag tänka mig.... Jaså duja.. heh..mhm.."

Tystnad...

Han: "När jag blir stor ska jag köpa en bil......"
Jag (något förundrande för han såg ut att vara 55) "Hehe, en bra bil då eller.."
Han: "Nääe, en BIL"
Jag:"Oookej.....!(?).... Ja men du, tusen tack för hjälpen igen"
Han: "Är hunden sjuk?"
Jag: "Va? Nä?"
Han: "Ha en bra kväll...."

sen drog han..


Ahh, jag är helt död. Feber is no funniie. Dessutom har jag mördarnäsblod IGEN!



Men iaf...

GRATTIS LILLKUSIN!:)

20 BAST 
                        

image229


Och just ja... Jag kommer att få 1100:- i bostadsbidrag. Hurreeey! Endast 2800:-/mån då! :)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon

Sovit bra inatt?

Ha en bra dag!

Postat av: Jagen!

Trevligt! Låter bra att du ofta träffar såna där skumma människor! hahahaha.....tur han fick upp huven iallafall!! Du får ta och krya på dig sjukling!

2008-03-26 @ 12:26:42
URL: http://emebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback