Dagens femma.

Nu ska jag sluta skriva om my sickness..

Har fått en del kommentarer av ` okändisar`idag, KUL.
Därav en kille som läser min blogg dagligen. Even more fun.
 
Dagens ämne: Plysch ( request från Bettank)

Ja, vad säger man om plysch?
De senaste åren verka plysch mjukiskläder blivit allt vanligare. Iaf sedan Paris Hilton börja använda det.
Det är skönt, sött men ack så.... "Bimbo"..
Eller ja, det är väl (iaf i min värld) förknippat med långhåriga välsminkade blondiner med en matchande weekend-bag av Loui Vuitton med en liten chiuaua i. Det får gärna stå något på rumpan med, ex. "Juicy"
Jag ska inte säga något, jag har haft både en svart och en blå men jag saknade nog den där "rich-bitch"attityden, I hope :) 

Det som är mindre bra med plysch är att de krymper i tvätten. Det blir "knän" på brallorna och benen blir fort förkorta.

Kommentar om mitt utlägg gällande plysch? Hoppas jag inte skapat några agg bland nutidens fjortisar nu :)

image231image232
Har inte fröken H lite för stora solglajjer för sitt lilla face?

image234
...Och vad tror ni om huind i kläder?

Kommentarer
Postat av: Emma

haha fatta den där rosa dräkten på kewin=)...

2008-03-27 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback