Att vara en delfin, eller att inte vara, det är frågan..

När jag blev tillfrågad om min blogg kunde få bli arkiverad i Skellefteå museums arkiv trodde jag att det var ett skämt, så jag ringde upp nummret som angavs för att höra om det var på riktigt. Vilket det var.

Tina skickade mig denna sida
http://www.svedimf.3w.se/
och jag trodde allt var ett skämt, speciellt de där med en jourtelefon för människor som anser att dom lever i en delfnkropp, så givetvis var jag tvungen att ringa det.

(Jag ringer...)
Dom: "SwediMF"
Jag: "Eeh, ja hej, vart har jag hamnat?"
Dom " Svenska delfin-i-människokropp förbundets jourtelefon.."
Jag " *tyst...* (Äre alltså sant?) Oj, ja då har jag ringt fel, ursäkta!"


Finns alltså dessa människor i Sverige? Siiiick!

image227

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha jag fick detta mail med jag trodde jag skulle dö av skratt, härligt att du kollade upp de haha *give me five* GLAD PÅSK! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback