Äntligen

JAA.

En historia.

I höstas hade jag fest. Minns inte exakt vilken det var men jag vet att jag, Stina, Anna och Francis var med iaf...
bla bla bla bla sen hamnade vi på Balzac.
Jag, Anna, Stina, Bejjan och Francis stod och dansade.
Sen kom en låt.. En sån där konstig låt. En klassisk Francis-låt, därför jag förknippar den med honom.

Iaf, den satt sig på min hjärna men jag har inte haft någon susning om vilken det har varit. Olyckligt nog har jag hört någon sekund av den på långa håll men fortf ingen susning om vilken de kan va.
Men, min envishet hittade den tillslut. ÅÅ jag zeh happy.


Men som sagt, denna typ av musiksmak delar jag inte med många vänner. Typ.. Linda..Francis....Bettan....

But I LOVE it! :)

.. dock så passar killen inte in i videon. Han är som taget direkt ur ett café eller nåe..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha.. trumpeterna är ju bäst!!

2008-03-28 @ 23:56:20
Postat av: Anonym

Tjaa...vet du vad jag letar på youtube, emotion. Den klassiska ligga i soffan och drömma låten...du verkar vara bättre på att leta?=)

2008-03-29 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback