Typisk Lista

Sån där tråkig lista i brist på annat.


Namn: Karro W
Piercingar: 4 hål öronen, ett i näsan
Längd: 175
skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blont
Är du kär i någon: Nej not yet..?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Göteborg vore trevlig.
Tänker du på självmord: nej
Tycker du att du är attraktiv: Nja, tänker inte så mkt på det. Jag gör mitt bästa för att försöka vara, sedan är det väl upp till betraktaren=)
Vilket schampoo andvänder du: Hm, ja vad heter det? Klarblått är de iaf. Och Flush silverschampoo.
Vilken parfym använder du:  Jises, de blir en del. Ralp Lauren, Anna Sui, Escada, Hugo, Estée Lauder m.fl. Parfymnarkoman I am.
Favoritsmink: Lätt val, Dior Dior Dior av alla slag.
Vad är du rädd för: Förlora alla. Usch.... 
Gillar du att tvätta: Gilla? Hm, jag har inget emot det! :).
Gillar du berg-och-dal-bana: Jaovars =)

SENASTE...
Film du hyrde: Kommer inte ihåg.. Händer inte ofta.
Film du köpte: Köper inte filmer. Kollar knappt på filmer
Låten du lyssnade på: Enrique Inglesias-Can you hear me
Låten du hade på hjärnan: Heartbeat med Robyn
Låten du laddade ner: Enrique´s nya
Personen du ringde: Robin
Teveprogram du tittade på: Hmm.. Jadu... Bra fråga
Personen du tänkte på: J.N !

FAVORIT...
Mat: Kyckling i alla dess former
Låt: Gillar så många! Madonnas nya e skön efter några gångers lyssnan.
Sak att göra: Festival, shoppa, slappa, umgås med supermänniskor
Sport: hm.. Tennis, Badminton..
Dryck: Isteé, Italian Soda på Waynes
Kläder: Always tights, klänningar.... ;D
Film: SATC ;D;D ;D;D;D
Bil: En fin ny cool bil=)

ANTAL...
Gånger du varit kär: Har icket räknat :D
Gånger ditt hjärta har brustit: Samma som ovanstående
Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen aning där heller
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Säg de. ;D
Ärr du har på kroppen: Inte några, vad jag vet

SENASTE...
Bok du läste: ...................
Person du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Skeå Kommun

Person du fick sms av: Tony
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj.. Hmm.. sist vi var hemma allihopa. Kanske.. nåra veckor sedan? Månad?

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: SOvat, prommat med vovven, jobbat, manikyr, duschat, bloggat, läst bloggar
Var det kul: Jaovars!
Hur tidigt stiger du upp: Icke jobbdag- Nio-tio. Jobbdag, ca 40 min innan jag börjar.
Gillar du att slåss: Nej. Kan man göra det?
Vad ska du göra ikväll: SOva nuu
Är du seriös: Jaa, mer och mer. Men då o då är jag riktigt oserri;D
Vad är du allergisk mot: Blondinbella och Kissie
Vart har du ont: I mina ögon när jag läser deras bloggar
Använder du hårspray: Joupp
Kan du stå på händer: Nejjjjru

MER ÖVRIGT...
Salt eller socker: Båda
Gillar du ketchup: Absolut jaa
Är du glad nu: Ptja, sure. Lite purken över att ja börjar sju imorgon bara
Var du glad igår: Ja!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: jaa
Vad dansar du till: Beror på ;)
Stockholm är: Sveriges huvudstad...?
Göteborg är: Looovely
Kan du sjunga: Pass...?
Mer än guld värt: Livet
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Västindien. Aruba...
Ska bli skoj: Att ha en kanon sommar
Ska inte bli skoj: Att det kommer att regna lite mer i sommar
Sparar till: Inget...? HÅREXTENTIONS :(
Väntar på: Penngaaarrr
Pålägg som gäller: Ost och skinka
Dagens dryck: Blåbärssoppa.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback