Bildbloggen ?

Nu ska jag sammanfatta de senaste dagarna i bilder för ovanlighetens skull :D

  Jag åkte till stugan och la mig i solsängen för att sola och lyssna på musik i iPoden och läsa  en bok

  .. efter kaffemys med grannarna så satt jag mig framför tv´n och myste med lilla Agnes och slutligen somna till Karlavagnens ljuva ton

 Dagen efter stod den sedvanliga mamma-dotter traditionen på schemat och det blev en supergod lunch på Källan.

  På kvällen åkte jag och Anna till Skellefteå. vi började med att äta grillar kyckling, potatissallad och haloumi. Ett glas vin eller två och körsbär till detta var givetvis självklart.

  Efter vår mysiga mdidag gick vi ner på stan, på Kåffe In. anna tog en Americano och jag tog en stark Chili.

Efter detta gick vi på Balzac där det var Viva la Mexico-tema.

Sedan blev det åter Norsjö, men denna gången i sällskap av min underbare bror..

  Då bjöds det på grillat med mormor och morfar och mamma skulle som vanligt få inskolning i mobilens tekniska värld.

 Efter middagen körde jag till Lycksele för att hälsa på Dany. Ett helt år sedan sist man träffade honom. Efter många önskningar från hans sida att jag skulle hälsa på så passade jag på nu innan han åker ner till sitt hemland Libanon.

  Idag tillbringade vi dagen i Ruskträsk, närmare bestämt mormor och morfars stuga. Gamla prylar-brud som jag är så hittade jag diverse att ta hem till min egna lya.

 Jag hittade denna gardinen med. Jag tycker den var helfreaky. Den fick åka med hem med, jag bara måste göra något av det tänkte jag.
Sagt och gjort, numera är den en kjol . En kjol som ska användas i helgen.

Konstigt? Ni får se ! ;D


Nu en kopp choklad sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback