Let´s share

Jag läste Carolina Gynnings senaste inlägg där hon nämnde att hon
tror att hon var en isglass i sitt förra liv för att hon hatar ljudet av bitande i isglass.

Isf. var jag en rulltrappa i mitt förra liv.
En rulltrappa som bara rullade neråt.
Där har vi det. Jag var en rulltrappa.

Skönt att äntligen fått det mysteriet löst! :)

Här är jag och min dåvarande familj.




Nu är det Live spelning med Alphabeat på P3 live.
Och just nu undrar jag verkligen hur f*n dom kunde få skivkontrakt?
Det är falskt, falskt och åter falskt. Besvikelse Alphabeat.




Jo jag fick en liten idé.

Kan vi inte dela med oss av vilka sidor/bloggar vi läser dagligen?
Börja kännas tradigt när man gått igenom alla sidor 5 ggr om.

Hey ho, let´s go. Mina är...

1, Min mail
2, Aftonbladet / Expressen / Norran
3, Facebook
4, YouTube
5, Bloggar, dvs

Lollos , Ericas , Jenny , Stina & Tina , Kissies , Blondinbella ,  Kenzas , Bloggkommentatorerna , Gaybloggen , 
Linda Rosing , Stina-Lee , Johanna , Elin J , Sandra J



Lämna kommentar med era länkar här under.
Jag vill utöka mitt förråd:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback