Ursäkta rörar, jag städar

Igår sa jag att jag skulle ta ett uppehåll men kolla hur det går.
Har bloggat som aldrig förr. Jag sa även till en viss J att jag skulle lägga allt vad han innebär åt sidan, men de gick åt fan de med. Jag ska sluta säga att jag inte ska längre.

Har ni sett alla kategorier som jag lagt till?

Nu ska jag ha lite mer "städat" i bloggen och tipsa och skriva massa skit om kategoriserade saker.
Bl.a SMINK och NAGLAR såklart! :D:D (Sry..)

Det var bara de jag skulle säga, Godnatt everybody! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ja, jag får nog erkänna. Jag har blivit en bloggnörd :) Morrn morrn!

Postat av: Mannen med stort D*

tss, jag är inte för ung för nåt ;)

Aha, haha, jag tar det som en komplimang :)



Nu sa du att du skulle nånting igen :O



haha, tjejer o smink asså ;P

2008-07-07 @ 14:43:41
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Måste säga BB, tål inte Kissie, och Kenzas blogg har jag egentligen ingen åsikt om. Följer bara BBs iaf :) Vad tycker du?

2008-07-07 @ 15:09:49
URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback