Spider, läkare och bakvärk.

När Anna, Jason och Björn var här igår kväll blev jag minst sagt påmind om att jag inte har någon taklampa på övervåningen. I know. Det stör mig med ;) Men jag vääntar och söker verkligen efter den perfekta lampan.

Den ska va i guld. Inge tyglampa. Och inte heltäckande. Typ som "Spider" som finns på Mio.
Fast just den är lite för extrem.

Åh, jag har verkligen sökt på alla sorters sidor jag kan komma på. Någon som har nån idé på vart man kan hitta snygga taklampor som kan hänga ovanför soffbordet?  Nu när mörkret (redan..) börjat infinna sig på kvällen.


Ikväll var de en rörig kväll på jobbet.

Samtal med sjukvårdsrådgivningen hit och dit, ordination av läkare, avvikelserapport, springa hit, springa dit, blöt i regnet. Ahh.. Soova! Fast helst hade jag velat vara på strandgatan och kramats med J. Men man får väl inte alltid som man vill. Speciellt inte när han är överambitiös och BAKAR ikväll. Inför sin födelsedag. Sjuk människa, sjuk människa! ;)

Nåja, jag längtar efter min nya blogg-header.
Hoppas killen e bra. Han hade gått nått data så hoppas kan man ju ! ;)

 Lampan som hänger är "spider"


Ciao.


Ps. Beachen -10 dagar kvar....



Och Ps igen,
 
igår tvärhöjdes mina bloggläsare med ca 70%. Vad hände? Hade alla tråkigt igårkväll eller?;)




Ps, igeen..

Jag hittade en sida där man kan göra test hur länge man kommer att leva.
Jag ska verkligen inte göra testet men om du vill och vågar så shoot.

Gör Testet här



Ps igen... Nu börja ja lessna på mig själv snart.

Jo, jag hittade en skitsnygg lampa från danska Herstal.
Den måste jag bara beställa. Den va inte lika extrem som Spider, inte lika dyr heller.

Eller vad tror ni ?


Gå in på Frapp och kika. Riktigt mycket snygga saker.

Kommentarer
Postat av: Josephine

lampan från frapp var grymt snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback