Santa och Davey

Nu sitter jag hos Santa och David på Atorp. Ensammen.
De är på lägenhetsvisning och jag sitter i deras uuunderbara soffa och `vaktar`en sovande Emilio.
Om han vaknar vet jag inte vad jag gör. Jag kan inget om barn. Förmodligen ett samtal till Santa dä :)

Det känns ganska vemodigt att vara tillbaka på Atorp, om så även bara för en kväll.
De va ju hit man gick varje kväll när vi var grannar. Satt ute på altanen o snacka skit. Ååh!

Jag har som inte riktigt förstått att det kommer en mini Santa den 18 Januari. Sjukt. Men kul. Och inte så oväntat! ;)


Mer uppdat. senare ikväll när ja kommer hem.



Puss.



Såja. Hemma i sängen.
Dom är bara för härliga, de två människorna.
Så skönt att de kan va så avslappnat och trevligt trots att vi numera både ses och pratar så sällan.
Love them.

Det gör de ju inte så mkt sämre heller att deras inredning är mkt mkt fin :)
Jag tog några bilder medan de va iväg på lgnhtsvisningen.

   Deras soffa.. Ahhhh love it.

Och lite mysbilder från mitt place
 


Nu ska jag tysta Franciscos sång och bädda ner mig under mitt fluffiga söta rosa,vita,blåa,gula täckte och kramas med min rosa kudde som en annan prinsessa.

ZzZ


Ps, rösta på Carolina som årets glasögonbärare ( vilken tävling?)  Men iaf, DO IT.

Good luck on you girl with the nice name ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback