Sagor i masssor

Okej, nu är jag hemma i Skeå en sväng.
Jobbar 18-21 ikväll och 8-12 imorgon sedanåker jag tebax till stugan.

Åå de är så skönt där.

När jag kom fram satt jag mig ner för att fixa naglarna.
De gick inte så bra men efter 3,5 timma var jag klar.

Jag gav mamma en manikyr med. Och pappa fick på ett finger.

Vi har varit ute med båten, njutit av stillheten, fikat paj med grannarna och så har jag läst massvis av sagor för lilla Agnes. Världens sötaste tös på 4 år. Smart med.

"När våren kommer så vet man de för då kommer solen och gräset växer och det kommer nue löv i tläden. Och jag vet att jordgubbal äl stölle än snultron för snultron har vi hemma. Och Bosse bruka ge mig seléhallon näl jag kommer och hälsal på"

Så imorgon har jag lovat en fortsatt Bamse-läsning på altanen bland kuddarna och filtarna tills hon somnar mot min arm.

På fredag blir det knytskalasfest. Urkul! :)

Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback