Marc Jacobs and me.

Sol, regn, sol, regn sol, regn. Vad är det med vädret..

Jag fick äntligen i mig min älskade Pasta Viking på R. Viking. Och Stina fick i sig Dagens. De såg inte heller så dåligt ut.

När jag traskade vidare till Gina upptäkte jag till min fasa att mina sköna ursnygga supergamla
(mammas ungdomsskor)  skor hade totalt spruckit sönder i sulan.

Och vad är då oddsen att jag faktiskt hade ett par skor i väskan..?

Jag köpte ett armband, örhängen och handkräm eftersom det är mitt nya beroende


Jag ser verkligen fram emot helgen, Anna :D ( sk. `Matte` )

   



I natt när jag kom hem surfade jag runt på denna sida , och de finns ju verkligen hur mkt snyggt som helst.

  
 ...och massa massa snygga väskor.

Men kommer man någonsin ha råd? Nej nej.

Har råd att titta på dem. Så jag nöjer mig med det så länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skor i väskan?!? Det är du nog ensam om!! :) HAHAHAHA!! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback