Manikyr

Jobbarhelg har börjat.
Jag brukar vanligtvis isolera mig mer eller mindre när jag jobbar helg.
Jobbar helg=Noll nöje.

Men nu är de sommar och nu ska jag fanimig skärpa mig.

Så ikväll har jag varit på en prommis med min älskade hemkomna sambo ( Lillplutten ),
tagit en välförtjänt dusch, käkat kvällsfika och nu ska jag göra lite manikyr.
Fixa till den nuvarande med lite fransk manikyr samt måla om tånaglarna! :)
Sånt där nöje man gör när man har Tid och Ork!
Någon dag när jag har mycket tid och ork ska jag göra en nagelförlängning.
Det tar ju endast 2 timmar! :/ Men de är de nog värt. De blir ju så mkt finare än lösnaglar!:)
Måste bara fylla på mitt förråd med fixering och gelé.

Imorgonkväll hoppas jag att någon har lust att följa med och käka någonstans..!?=)

Det är inte lätt att hitta någon som har tid när man själv har tid nu på sommaren.
Jobbgalningar är vi allihopa!;)

Och ev. smida några planer inför nästa helg?
Vad händer och sker?

Och Anna, Elin, Emma och Tina, Roadtrip till H-sand någon helg framöver?

Let me know vilka helger man ska vara ledig. Nu när jag kan lägga mitt egna schema så ska jag ta vara på de bra helgerna! :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback