Ledighet


Helluu.

Nu är jag massledig, tjohoo.
Idag har jag gjort en liten runda på stan med Tessan och fikat på Waynes.
En Italian Soda Cherry och Kyckling & Ceasarmacka. Mumma.

Jag Köpte en kanonsöt väska. Typ för stranden. Jag blev kär i den.
Och ett nytt kitt för att göra nagelextentions och polerare och nageltång.
Bara tången kostae 170:- . Det hade jag Inte räknat med ! :-|


Nu åker jag och Kev till stugan och imorgon Norsjö för att prova den nya Thairestaurangen:)

Nu jäklar ha jag massa tid för en fiin välgjord förlängning.

Och jordgubbar ska det ätas. Mmmmmmhh..

Hörs och ses senare i veckan då! :)






 


Kommentarer
Postat av: Erica

Ok, vi vet alla att du är lite annorlunda..men att köpa en tång (jävel) för 170 balubas!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback