HT MB vik.- fest

OOooherrejissanes.
Jag ska besvara frågan jag ställde inatt..



NOT GOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


De va en riktigt kul vikariefest.
Alla var raj-raj, utom Lisa och Malin med bebismagen såklart!

Jag och Nitan följde Claes och Malin på statt och drack oss lite mer kanel, tog idolbilder av en fotograf från Smirrnoff, hängde över baren och flirta med Johan (Eller, pinsam är också ett alternativ), dansade, snackade, drev med killar...

Sen hamnade jag på Olles.(!?) Och sen gick jag hem.

Sjukt kul kväll.

En rolig grej.
Jag kom fram till att Emil, som jag jobbar med, var hos mig på stadsfesten.
Och då sa jag åt honom att jag kände igen han så väl. Inte konstigt när vi jobbar ihop.
Dock konstigt att jag är så kass på att känna igen folk att ja inte förstod det då.

bilder finns
här


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback