Homecoming

Ja, igår var minsann en kväll det med.

När jag skulle köra till Avaberg så hade jag skrivit ut en vägbeskrivning från hitta.se.
Det gick bra.. Men efter några mil blev jag lite nervös. Först körde jag in på helt fel väg även om det stod på vägbeskrivningen hur jag skulle köra. Körde vidare tills jag kom till B-träsk och svängde vänster. Körde ca 1 mil men sen vände jag och körde tillbaka. Sen vände jag, Igen, och fortsatt den väg jag började.

Ja hursomhaver efter många om och men kom jag fram.

Alkoholen började drickas, Nyman bjöd på ren Razz, jag köpte ett oprövat vin (Isla Negro) som smakade BAJS. Vi sjöng, vi skrattade, vi pratade, vi pratade engelska i massor (Med Jason) vi åt och vi hade en riktigt trevlig kväll.

Där mot halvtre tiden började det avta och vissa var fullare än andra.

Jon " Have you ever seen a beer?"

Jason "Yes, I´ve seen a bear!"

Jon "Have you ever seen a spoke?" 

Jon "David, jag har varit med dina barn ikväll!"

David "Mina barn? Vart är dom då? Jag visste inte att jag har barn. "

Gissa vem den fullaste var ;)


Ja herrejössenes. Nu när jag kom hem och slår på mobilen har jag fått ett röstmeddelande inatt från någon okänd kille.

"Hej Carro. Jag fick ditt nummer av Jenny. Jag har träffat dig här ikväll och jag ville bara säga att du är väldigt söt... ja... nu har du iaf fått mitt nummer så... Du kan ju höra av dig om du vill. Sov så gott, puss!"

Sött då. Men undra om de bara var fylledänga? :)

Imorgon lägger jag in bilderna.

Nu ska jag göra mig klar för MB HT vik. fest.


Tjooho! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, men Avaberg som är så lätt att hitta till?!;) Synd att vi for innan det roliga började.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback