Hm ?

Kommer hem, kikar min mail!

Fått ett mail av okänd person.


 
Från:Carl Mill (calle.mill@........)
 
Medelhög riskDu vet kanske inte vem den här avsändaren är.Markera som säker|Markera som osäker
Skickat:den 28 juli 2008 16:47:41
Till: [email protected]

Hej   Kan du nämna sex saker man inte ska missa i eller omkring skellefteå? typ, aktivitet, seightseing, café etc   tack :)

--
Best regards
Carl Mill

+46 (0)73675.....
Katarina Bangata ....
116 .....Stockholm
Sweden


http://www.callemill.se/



Ser jag ut som Skellefteås mobila turistbyrå? :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tja! Kolla gärna in min nya blogg:)!

Postat av: Tiny

Alltså, jag ska nog ta på mej dendär. Jag trodde att du var Skellefteås mobila turistbyrå...så alltid när det kommer in nån kund och frågar om resor till skellefteå så tipsar jag om dej. Det är fel alltså? Fan, kan man aldrig göra nått rätt?! :P

2008-07-28 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback