Hette filmen verkligen "Hängkuk", Carolina ?


Ja, filmen blev Hancock.
Riktigt bra var den.

När jag Googlade fram denna bild skrev jag först "Hangcock". Jag fick fram minst sagt konstiga bilder.
Inte konstigt när mitt engelska ordförråd tog slut efter några timmars umgänge med Jason from the San Fran.

Jag försökte väl prata så lite som möjligt då min ork för engelska en hård dag som denna inte orkas användas.






Jag vet inte hur jag ska klara av jobbet imorgon om inte det gått över i axeln över natten.

Nåja, de får jag ta då!




Natti, nu ska jag fortsätta min evighetssömn.


Ciao!








uppdat.

Blondin Bella befinner sig i Rimini med sina tjejpolare i två veckor.
Men nu har hon blivit utsatt för något slags överfall. Hemskt, absolut.

Men vad som är värre är att hon skriver såhär...

"......Nu är jag inte ledsen längre, jag är arg istället. Så arg så att jag nästan brinner. På något sätt är jag glad att det hände mig och inte någon annan för jag besitter en maktposition där jag faktiskt kan försöka att hjälpa andra tjejer, att varna dom innan de reser iväg utomlands på en resa som verkar helt underbar. För hur farligt låter italenska rivieran?"


Bara för att man har en blogg är man väl inget jävla naturfenomen som kan ändra världen?

Hon är utom verkligheten, denna 17-åriga donna.  Suck suck och åter suck. 



Uppdat. igen


Klickade mig fram och tillslut fann jag en artikel i en tidning där det stod att
 BB-Samuel begått självmord medan han var häktad för ett våldsbrott.

Trist, tråkigt, hemskt! :/

What more can I say....







Nu Zz for real.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad hade du för lärare i engelska egentligen!!!??? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback