Hej tjej, vad är Ica?

Idag skulle jag hänga me mamma o pappa på stan bara för att va social.

Gissa vad jag kom hem med.
Två par byxor, en tröja, två tåringar, en fotlänk, ett nagellack och en hårtork.
Typiskt.

När vi var på Solbacken kom en man fram till mig

Han: "Duu.. de där.. Maxi.. vad är de?"

Jag: " Ehh.. Ja de är ju Ica..."

Han: " Ica................."

Jag: "Ja, matvaruaffär...!!!?"

Han: "Ahh.. Och de där ? *Pekar på Willys*"

Jag: " Ja, de är ju också en matvaru affär. Men lågprisbutik"

Han: " Ahh.. okej......"

ÖH. Vad är Ica? Ja vaad är Ica?

Nu har jag ätit middag på O´learys med. OOUF, mättheten själv.


   
Min Fajita Chicken Burger, Pappas Buffalo Ribs och mammas Sweet Chili Pasta + min " gay pride vodka" som visst finns ute nu. Tycker flaskan var ball !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback