Fanmail HELL YAAEH

Jag är bra på att vara ett stalker-fan.

Jag mailade Linus i Walles. Han med dreadsen.

Och jag har fått svar.

"Hej på dig Carolina!
va kul att du tyckte så mkt om showen och att du hittade mig här.
Jag har jobbat ett bra tag nu på wallmans on tour men inte varit med på Festivalgigen förrän nu. Och jag kan ju helt ärligt säga att jag aldrig har haft så kul i hela mitt liv. Tack vare alla er i publiken. Helt sinnes sjukt =)

Ja, ni får försöka hänga med på turnén, vi är ju mkt i norrland. Lycksele och Piteå.
Killen med leendet måste vara Ola =) det ska jag hälsa honom =)

Passar på att göra lite reklam då och säga att ni får köpa min debutskiva som kommer den 24 september.

ha det så fint i sommar och tack igen för de fina orden=)
stor kram från Linus
."


Okej, Ola heter min true love. Nu är det dax att spåna vidare, nu när jag har ett namn på honom.


YES!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du driver?! Eller det är klart du inte gör:) Har du kollat upp när dom ska till lycksele och pite? Förlåt att jag lurade dig att han hette linus, men ola passade ju ganska bra också:P

2008-07-02 @ 16:33:53
Postat av: Anonym

Haha nix. Njaa, de står på deras sida. Jag vill faaraa o see! Åhh Ola, min ola ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback