Det är först på dödsbädden man säger det.

I morse till frukosten pratade brorsan om den inplanerade USA-resan och att han har försökt peppa Fredrik & Carro att följa. Sen kom vi in på hur fruktansvärt trauma Carro m. syskon och närstående fick genomlida för lite mer än ett år sedan. Diskutionen fortsatte och slutsatsen blev att det är trist att det är först när någon ligger på dödsbädden som man berättar hur mkt de betyder för en. Att man ska vänta så länge...

Nu fick jag ett mail på Facebook av Marissa med.
Än en gång blev jag påminnd om att det är först någon går bort som man strör kärlek över personen.


Marissa Zetterquist
Today at 12:39pm
Hej carolina

Ser att dödsbudet nått dig med.. eller ja.. iof alla som läst Norran..
Finns inga ord för det som hänt, eller för den känsla man har innombords..

För egen del håller jag på och sammanställer en minnesbok jag tänkte överräcka till hans föräldrar på begravningen.

Så tänkte fråga dig lite kort:
Vad tänker du på när du tänker på daniel?
Vad/vem var han för dig?
Hur skulle du beskriva honom som person?
Har du något/några specialla minnen med han?
Sist men inte minst, har du någon bild på han?

Frågor + bild får du gärna maila till mig så snart du kan och känner att du orkar.

Känner du fler som kände Daniel får du mer än gärna be dem göra detsamma. Min mailadress finns på min profil.

*Kramar om dig massssssssssssor tjejen*

Glöm inte hur enormt speciell och värdefull du är


Därför tänkte jag avsluta detta inlägg med att berätta för ALLA mina vänner och närstående att ni är
underbara hela högen.

Jag har sagt det förut men det kan aldrig bli en gång för mkt.

Love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback