ALLMÄN VÄDJAN

JOHAN H NILSSON.

Ta dig i kragen för tusan.

Skit i Toby, Gör mig sällskap! JETZT!


Puss ,segråtta




Ps, varför e klockan alltid 22.22 när jag kollar på den? Är det här ett skämt eller?

22:22, Shame on yoou!




Jag tror jag är kär i min blogg.
Smått beroende iaf.

Som mamma sa
" Vad gör du Carro?"

"Kikar runt på bloggar..."

"Men sluta upp med allt bloggande nu. Finns de Inget annat du kan göra?"

NOPE! Eller ja, jag kan ju börja röka istället.

Tävling?
Ska vi?

Ska vi fixa en tävling eller nått tokigt? Tillsammans? Jaaa, vi gör något kreativt.

Komigen nu lovers så sparkar vi igång något CRAZY.

Vem kan bidra med den Roligaste festarleken?

Vinnaren får en öppnad öl på posten!
(Eller på Norra j.vägen 23, välkommen!)


Jag har bara stor lust att springa ut på torget, iförd min rosa pyjamas, och göra Frasses till ett stort PAKEET.

Frasses goes barnkalas!

GODNIGHTERS YOU SMACKERS!



Ps, ge mig en stor STOR Jäger så nerverna lugnar sig innan morgondagens arbetande.
Annars blir det breakdans med vårdtagarna ända fram till lunch.



Skål!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag brukar rullstolsbugga med en av mina vårdtagare. Mycket uppskattat :)

Postat av: Jenny

Appropå geléråttor så körde vi en ganska rolig lek på midsommar.

Vi var två lag som ställde upp sig på rad. Den första skulle spotta sin geléråtta, nästa i laget sprang till stället råttan landade och spottade sin, osv. Sen såg man vilket lag som kommit längst när alla var klara.

Låter kanske lätt, men det var grymt svårt på fyllan ;)

2008-07-12 @ 14:17:35
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback