118 100, my new best friend.

Det här är en sån där sommarnatt som man bara får en gång per sommar. Då de bubblar i kroppen av sommarnattskänsla utan orsak. Då man kör längs E4 och passerar en fullsmockad sovande camping, lyssnande till over ´fore it started och de enda som e vakna e jag och måsarna. Och veta att jag behöver inte ställa klockan imorgon.

Så skönt.


Imorgon klockan 14 minuter i tolv ska jag glida in på Telia för att hämta ut en nyutbildad telefonkiosk/Teliakvinna, låt kalla henne Stina.  Hon gick en Teliakvinna-utbildning med mig i fredags, dock utan ett enda rätt.

Svaren är: 90 telefonkiosker i Västerbotten och 4000 i Sverige. Men nu vet hon det iaf. Pjuh.

Vi ska lyxa med en SATC-lunch på R. Viking.  Sådär sjukt god mat som bara finns där.


Nu ska jag snart sova. Så får vi se om jag vaknar till vita små molntussar, gråa dystra, eller en molnfri blå himmel imorgon. Allt är välkommet men helst den stora blå med en skinande blyg prick mitt på.


Och jo, jag är sjukt kär i alla norrmän.


Oooch jo en till sak. Jag är smått besviken på Johan 118 100. Jag har ju bestämt att vi ska bli kära, gifta oss och skriva till Aftonbladet om hur vi träffades. Att han besvarade min fråga som jag ställde till 118 100 och fann mig söt.

Men jag tror Johan 118 100 har blivit kär i någon annan 118 100-tjej. Trots mina spenderade pengar till dem. Och trots att jag frågat Johan 118 100 om en DEJT.. via sms till 118 100. Och dom tyckte att han skulle gå ut med mig.
MEN VAR ÄR MR MYSTERIOUSGUY? I love you.



Tss! Godnatt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback