118 100 goes raggare

Hejsan. Back in town.

Jag och mamma missbrukade 118 100-tjänsten igår för att se hur knasiga frågor de kan svara på.

Jag frågade " Vad handlar carkan.blogg.se senaste inlägg om?"

Jag fick svaret

"carkan.blogg.se senaste inlägg handlar om att Carolina ska tillbaka till sin stuga och har bunkrat upp rejält med risifrutti, naturgodis, skvallertidningar och en helt nyinköpt bok. Vi på 118 100 tycker även att Carolina är väldigt söt"

Och när jag kollar till min blogg nu har jag även fått en kommentar

Postat av: Johan på 118100

"Tjenare!
Ditt sms till 118100 ploppade upp och jag var bara tvungen att skriva en comment! Vart har du stugan din då? =)

2008-07-13 @ 15:17:28 "


Hahahahaha, Johan, I love youu! Skön kille ;P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, så gulligt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback