STINA !

Godmorgon!
Usch, varför finns tidiga mornar.. Eller varför är man vaken då! *Gäsp..*
Vaknade inatt av att Kev försökte spy vid min kudde. Bläee...
Klev upp halv6 för att han var toanödig. Inte så jäkla lätt att somna om och vakna en timma senare :/

Idag har vi börjat med STINA Basic ( tågboknings-kurs). Inte så jättekul direkt, och som vanligt är jag så engagerad så jag sitter bara vid msn och bloggar och totalt missar allt som sägs.

Det är SJUKT halkigt ute. Verkligen SJUKT halkigt. Iaf utanför min dörr ! :-|

Såg en riktigt fin frilla, kolla..
 Nicole Nicole Nicole....

Lärare: "..blablabla.. det kan bli jobbigt att sitta och jobba med musen för mkt !" *Tss*

Idag har Kew haft full shå med brudarna;D Förmiddagen hos Santa och nu hos Rebecka. han trivs nog, det charmtrollet! :)

Ja, jag hade inte så mycke att skriva om, ska be om en gästbloggare kanske! ;D Tiny? Stiny?

I´ll C U baby (shakin´ that aaass...)
image109

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej kollade i dina tidigareinlägg tyckte jag kände igen dej från flygplatsen... men hade nog fel då..

Brukar du inte fest anå i lse? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback