Månjävlafuckingdag

Jaa, vilken kaosdag. Inte konstigt att jag har en väldigt befintlig huvudväärk.

Kommer ut, ska starta bilen men batteriet är toomt...

Börjar med MPI-lektion (Meeting Professional International) som för övrig SÖG och jag bedjade efter något hårt kastat i mitt huvud, go bananaz sen röva mina närmaste till ett varmt land en rad solbrända schyssta trebenta människor som bara trånar efter en.

Lite orolig är man såhär en vecka efter de att man har skickat sin nya mobiltelefon till en dude som vill byta den mot sin Sony Eriksson, han har fått min men jag har inte fått hans. Ringer postkontoret och gnäller men de kan inget göra eftersom det inte var skickat rekomenderat och han sa att chanserna för att få någon mobil kunde jag glömma. Frrrrrraaacccckk!

Kom hem, svär lite, och där ligger ett paket med en telefon. PJUH.

Åker på gymmet, tränar, åker hem, ska parkera, NÅGON STÅR PÅ MIN PARKERING.
Blir förbannad och letar reda på telefonnummret till personen i fråga, avslagen tlfn, skriver en lapp " Hej, Nu är det så att detta är min parkering, jag är så less på att detta händer så jag har ringt Car Park/Carolina", ringer Car Park för att de ska komma och ge parkeringsböter och går in. Går sedan ut, där står bilägaren... efter många om och men så kommer vi fram till att jag har kollat fel, det var ju jag som hade tagit felplats, och i sin tur kommer Car Park för att böta. Och allt är mitt fel.  DOHHH...

Nu ska jag duscha bort mina misstag och min huvudvärk och kanske vakna och hoppas på att det var en dröm.

Kommentarer
Postat av: marre

haha, förlåt men den här dagen kunde inte ha vare skön, men de låter för roligt iaf, speciellt parkeringen, kungcarkan!!:)

2008-01-30 @ 09:02:54
Postat av: marre

sorry, kungCAROLINA menar jag självklart, efter att jag läst ditt önskemål.

2008-01-30 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback