måndag.

Idag är det måndag=Skolstart!
Jag blev SMÅTT besviken då jag trodde att denna kurs innebar dagar som var 09.00-12.00, men då de egentligen är 08.30-17.00! :-/

Igår skulle jag parkera på min parkeringsplats men NEJ, givetvis står det en bil där. En avställd jävel som är helt översnöad. Känns sådär. Blir så förbannad. Men den skulle flyttas idag!

Så jag bestämde mig för att ställa mig på platsen bredvid min plats, där det iof var en miljon meter snö, men jag chansade och trodde att det skulle gå bra att ställa sig där ändå. När jag är halvvägs in å själva platsen kör jag fast av all snö. Kan varken köra framåt eller backa. Försökte forever men de gick inte, så jag gick ut, i mina tennisskor, och försöke ploga lite snö men det gav inget annat än en förkylning. Sen när jag skulle sätta in sladden i stolpen hade jag givetvis inga vantar och mina fingrar var isbitar som dessutom fastnade i stolpen :/ GAH!

I helgen fick jag ett mk revligt samtal från LSE Flygplats.

Jag: "Ja hallå.."
Carola:  Ja heej Carro, de är Carola på flygplatsen, hur e läget"
lablablablabla
blablabla
blablabla...
Carola: " Jo nu är det såhär at nu ska vi börja jakten med att hitta en sommarvikarie igen och vi vil inget mer i världen än att du kommer tillbaka. Vi trivdes så oerhör bra med dig"
Jag: " Va? aah tack:) men... jaaa.. jag vill..........."
Carola: " Jaa men fundera på de och hör av dig.. och föresten, efter de att du slutade i sommras så ringde passagerare och ville ha hjälp av dig och när jag sa att du hade slutat så blev de besvikna"

Det är ju HUR underbart som helst att höra ju ! :)
Jag blir så glaad...
image107


Nu ska jag ut och skotta bort snön med mina fötter kring bilen och sen dra på gymmet !

Adiooos!

Kommentarer
Postat av: Liinnas

Hej!
Tänkte bara fråga om det var sommaren 2006 du jobbade på flygplatsen?

2008-01-15 @ 02:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback