Konstigt...!?

Ang. gårdagens Hundtricket-grej så börjar jag tro att det är ett psyko..!?

1, Han säger att han har sett mig ute och gå med min hund från hans mammas lägenhet.
Jag har inte passerat någon lägenhet där det bor någon äldre med tanke på alla studenter som bor här

2, Han sa att han hittade mitt namn i årgång 3:s skolkatalog för att han kände igen mig.
På den bilden har jag en pipgrej i munnen och därför kan han knappast ha känt igen mig därifrån.

3, Han sa "Ja, du bor väl på skiftes?" Jag. "Nejnej, frögatan"
Så sa han säkert bara för att jag skulle säga rätt gata.

4, Han ringde hem till pappa och sa att han kände mig och sökte mig och i sin tur blivit förvånad när pappa sa att jag hade ju faktiskt flyttat till skellefteå,anderstorp...han sa att han behövde mitt nummer, han fick det.
Pappa som i sin tur är så framåt och trevlig mot alla börja småprata med han om det ena och det andra varav att han då berättade att jag hade skaffat hund osv

5, han ringde upp senare, varav han fick prata med mamma och mamma frågade honom "Känner du henne eller?" och han sa Ja än en gång och sa "Fan, jag skrev ner hennes nummer på en tvål tidigare men de försvann.."

Och därefter påstod han att han hade sett mig ute och gå med min lilla hund från hans mammas fönster!


Does it make any sence? :-|

Kommentarer
Postat av: Amanda

Han kan vara ett psyko, eller en hopplös romantiker. Nåt av dem är det ju iaf. :)

Postat av: Amanda

Jobbigt, hörru du. :/ Ska du ta reda på vilket eller ignorera honom? Tänk om han är snygg. :) Haha.

2008-01-10 @ 16:05:53
URL: http://www.gottisbarn.blogg.se
Postat av: Rebecka

Läste ditt inlägg om denna skumma människa, är han svensk? För de bor en jävligt mysko utlänning på skiftes som även tränar på gymmet i skolan :P Han dök upp direkt i mitt huvud när jag läste vad som hänt :P
Hoppas han låter dig vara ;) och att du & hunden mår bra.
Kramar Rebecka på 198an :)

2008-01-10 @ 17:09:37
URL: http://reemaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltså, låter mer som Phsyco, ta det lungt med det! Som tur var har du ju värsta megahunden som kan försvara dej!
:P

2008-01-11 @ 11:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback