Klassfester är kalas.

Hej hallå!


Så var äntligen IATA´n avklarad, varken om de gick bra eller anus.
Anyhow, klassfesten i fredags var att tala om.
Den-var-klockis.!

Efter provet åkte jag Frida Martina Stina och Tina in till stan för en snabb shoppingrunda av diverse.
För mig blev det ett par riktigt schyssta klackskor, ett Dior-läppglans en flaska vin och tre cider.
Efter de drog de andra och käkade då jag i min tur begav mig hemåt med tanke på vilken tiid jag tar på mig innan fest.

Tog bussen till Villagatan där de andra befann sig.
Käkade nudlar och korkade upp hos Stina medans de andra fixade sig sedan gick vi ner till den andra korridoren där själva festen hölls.
IATA

Massa folk och trevlig stämning, det tackarrr vi för.



Sedan åkte vi in till stan för att gå på Station8 där för övrigt även Basic Element var. Dansade loss någon timma sedan tog jag Alexandra och Nathalie taxi hem.
Somnade på hallgolvet och vaknade tidigt på morgonen då jag la mig i sängen ist.

Sedan åkte jag hem till Norsjö för at slappa. Såg nya American Pie med Josse Emelie och Evelina. Den var väl.... sådär.....


Nu är det bara en vecka skola kvar sedan ledighet i tre veckor med tanke för ett examensarbete.


Helt vansinnigt att man snart går ut skolan.
Jag har mer och mer börjat känna att det är något på en flygplats jag vill jobba som, och Inte på resebyrå! Kontorsarbetider är nog inte min grej.

Nu är min lilla gris hemma i Norsjö för minst en vecka. Jag kommer att sakna han galet mkt.

... och förresten, nu mera vill jag bli kallad för CAROLINA och inte CARKAN. Det är alldeles för mkt associerat till unga dagar då jag hade betydligt mindre vett i huvudet.

www.pixbox.se

Det var de, nu ska jag käka morötter och mörk choklad.
Auf wienerschnitzel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback