Karolinas liv år 2015 !

Jag är less på skolan

Jag vill vara rik, eftertraktad och gift med en galet uppskattad man som har skills att DÖ för. ( Fast det finns ju andra mer realistiska alternativ som är minst lika bra.. M (mmh..)

Jag vill att en speciell vän ska leva samma lyxiga och galna liv som mig och det är tösen som jag fann för snart 2 år sedan och hon har ett namn och är en tiny dancer.

Jag vill ha ett eget plan så jag kan åka vart jag vill, när jag vill, hur jag vill ( och kanske bli en member of the 10.000-club !?)

Jag vill (kräver) att fler kommentarer kan trilla in så det blir KUL att logga in på sin blogg


image126 Välkommen hem till mitt hus!


Tack för mej, då och då kan jag var en trevlig tjej!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska du äga ett sådant hus och ett privat plan så hoppas jag att jag är välkommen att hälsa på;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback