Inget speciellt, egentligen!

Ja, jag blir confused av Mr VemÄrDu? Menmen, skitsamma, jag har ändå gett han avslag nu!:-D

Idag har Kev varit hos `dagpappa` Artagan! Och ska va där ikväll och imorgon med. Lite skönt med hundvakt lägenheten ovanför! ;D

Jag fick mig ett härligt skratt vid besök på Subwa idag, då det stod en rad män bakom som hade lunch men aldrig hade ätit där tidigare..

" Men vad fan.. vad ska man äta? grabar, ha nån käkat här tidigare...*allmänt förvirrad*"

Expedit: "Vad vill du ha för bröd?"
Dom " Ehm, vadå bröd? Ööööh... rostat? eeeehm... vafan ska man ta jag vet ju ingenting"
Hon: "Hehehehe, ja du ser här, Honey oat, sesam, mörkt blablabla..."
Dom: " jaa eehm.... vafan... ja de blir bra"
Hon " Rostat?"
Dom " Ja de blir säkert bra!"
Hon: "vad vill ni ha på?"
Dom: "Vadå på? haha fattar ingenting, man borde ju gå en kurs för att kunna käka här...helvette, de blir ju för fan en hel limpa.."
Hon: " Då kan jag rekomendera senapsdressing till denna!"
Han: " Nej!"
Hon: "Neehe... nämen då har vi vitlök, ranch blabalbla.."
Han: " Jaha.. ja men ... vitlök då"
Hon: "Vill du ha chips eller kaka till?"
Han: " Vadå chips? Kaka? till mackan? Va? ehm.. kaka..?"

Jag längtar tills jag är i den där åldern där man inte förstå sig på nymodigheterna(nymodernigheterna?) ö.h.t ! ;-D


Nu ska jag tvätta och storstäda för kommande hundallergiker-besök ikväll!

V
  I

 S
E
 S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback