Hur ofta händer detta?=)

Ja hej!

Nu har jag varit såå duktig och gymmat mig riktigt trött!:D

När jag kom hem hade jag 8 missade samtal.. de flesta var iof från pappa men ett var från ett okänt nummer, så jag ringde upp. Följande sades:

"Hej, det här är Carolina, Du hade ringt..!?"
"Ja hej..ja precis, jag heter Micke.... vi känner inte varandra men jag har sett dig vara ute och
gå med din hund på anderstorp och jag ville verkligen veta vem du är så jag har sökt o sökt och kikat i min kompis galma skolkatalog och gått igenom klass för klass,skola för skola och så hittade jag dig tillslut, men där så stod dina föräldrars adress och telefonnummer så jag ringde hem och pratade med din pappa och då fick jag ditt mobilnummer såå.. jag tänkte bara om du kanske vill ta en fika med mig någon dag? Eller? jag är jättesnäll,faktiskt..24 år...vältränad...rolig,trevlig,framåt....ja... vad tror du? hehe"

Haha! Hur sött som helst!?
Hundtricket kanske finns !;)

Men.....

Nej! ....Jag tror inte det!?

Kommentarer
Postat av: Jillan

haha, har det där verkligen hänt!?!=)

2008-01-10 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback