Fredagsvinet

Oj.. Ja.. gårkvällen var väldigt trevlig! En riktig tjejkväll med MASSVIS av prat! (och vin...)
Min och Emelies drink är helt klart oslagbar.

Top Model gets drunk:
Socker
Socker
Socker
Is
Massa lime
Vodka Vanilj (en hel del..)
Sourz Apple ( en hel del..)
en liten skvätt saft
..och resten vatten!

image123

Såå! Skål. *Hm..*

En Norsjö:isk version av Top Model skapades. Denna omgång var det mobilreklam som stod på spel. 


Hemgång kring halv2 snåret då jag kände att drickat hade nog tagit på ändå... en del.. en hel del...
Vaknade på morgonen och hade borta telefonen.. den låg uppvikt under huvudkudden!
Bröd låg på golvet och spegeln var sne. Vad skedde inatt? :O

Ikväll ska jag och Stina dega framför en (förhoppningsvis..?)  scary rulle. Ben&Jerry-glass är ett GIVEt kort med. Cheesecake&strawberry flavour. 50:- för en glass men HELT KLART värt så mkt mer än så ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken lysande kväll! Jag mådde inte lite dåligt på lördagen!

2008-01-21 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback