En helg som inte vilken som helst

Jag har faktiskt till att börja, säga att jag har haft en riktigt mysig helg!:)

Fredag

Började med en lunch-date med Erica och Patrik på Subway. ROstbiffmacka, mh mh MMH!
Sedan åkte jag hem och var duktig Städare, renbäddade, tvättade badade.

Kring 7-snåret dök Jacke upp. Vi åkte till Hemmakväll och hyrde en skräckis, som inte var direkt scary :/, köpte en godispåse och en flaska Pepsi.

Kom hem, sadlade om till mjukis och intog soffläge.
Låg och snackade flera timmar och bara hade det urmysigt.

Lördag

Han åkte hem på förmiddagen sen kom mamma, pappa, mormor och morfar förbi.
Med sig hade pappa ``min`"Nya" bil. Äntligen en biiil!

Åkte till brorsans jbb och städade den lite sen in till stan och tog en fika med mamma o pappa.
Efter det bar det av till Tessan för att hämta upp henne och Kevin, sen drog vi till Fällbäcken där vi käkade middag, fläskfilé med rosépepparsås..Lax...Ris...och citronpaj till efterrätt. Huuur gott som helst!

Sedan kring 8 for jag och tess in till stan igen, till mig och stresspacka ihop mina grejer för kvällen, till Erica för att lämna Kev´s mat, och sen hem till Tessan för at dricka viiin.

Kalas som vi blev beställde vi en taxi och åkte in till stan där vi gick ut på Balzac. Jävligt kul!
Sedan när vi skulle gå hem var det VÄRLDENS snöoväder ute. Det tog en kvart att gå till Max där vi köade i 5 min och sen bestämde oss för att inte orka käka där så då gick vi tillbaka för att ta en taxi, men de tog jävligt lång tid att få en. Vi gick ut från Balzac kring halv 2, och var hemma kring 3, alldeles alldeles genomblöta, såå..

Vaknade kring 10 i morse och orkade inte lyfta ett finger så Tessan tillagade Mackaroner och köttbullar och så såg vi 8 avsnitt av Sex and the City.

När jag sen skulle åka hem så var bilen heelt och hållet igensnöad. Kaos..!

Menmen nu är jag hemma iaf! Funderarå ett låångt bad och bara mysa ihop i soffan med min älskling!

Och vi kan båda konstatera att.. "Nej det blir inget, du har ratten på fel sida!", Funkar alltid!!


Ha de! ;)

Kommentarer
Postat av: Broder

Hej sys, ang. biiiilen, jag tillagade den idag i en virkestork i ca 5timmar på 45-50 grader, gissa om den blev torr!! ratten var dock alldeles för varm så det blev vantar på. Nu bär det av till Friskvårds.....C U!!!

2008-01-23 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback