What to wear ,Era idiotchaufförer!

Detta är Carolinas IQ under flyttstöket:
Söndag
"Hmm, ja, jag ska ju flytta på lördag.. Kanske ska börja packa ihop grejer nu..Om jag börjar i köket.. plockar ur allt ur skåpen.
Sådärja, nu har jag packat ihop all skåpmat och dyl. perfekt"

MEN..
Hade jag inte tänkt äta på 5 dagar? Nu när jag skulle göra kvällsfika var allt nerpackat. Inkl. bestik och diverse redskap. Vad jag vet säkert är att jag packade ner min hjärna i någon låda.

Jag tänkte även gå mot strömmen (Anna?) och  berätta vad jag Inte hade på mig idag.
Jag menar, hur stort intresse har ni i vad jag hade för kläder på mig idag?
Jag ska berätta vad jag Inte hade för trosor på mig.
 Ni kanske vill veta vilken storlek jag Inte har på kläderma med?
Jag hade Inte en grön munktröja med texten "Killers" på. Och definitivt inte i stlk XXL.
Jag hade Inte på mig ett bar träskor i barnstorlek för den delen heller. Även om jag kanske hade  GOD lust att just bära dem till praktiken en kall vintermorgon i februari.
Jag hade Absolut Inte en mormortrosa från Modette.
Och till detta hade jag Absolut inte ett par guldleggings från Top Shop


Jag Älskar mode och kläder men Jag tror Fortf. inte att ni är intresserade av vilka plagg jag använder när jag åker till praktiken på morgonen. Eller har jag fel?


Dessutom hatar jag andra bilchaufförer. Vissa borde inte få ta körlektioner ens.
"FUCK YOU", till alla Er som väljer att köra ut på en väg trrots att det kommer en passerande bil bara några meter bort. Hur mkt tid tjänar ni på det? 1 sekund + en förbannad chaufför som egentligen skulle köra föra DIG. Ditt AS! ERA AS! F U C K Y O U!
Nu tänker ni säkert Moget Carro,  svar Nej, men jag är inte speciellt mogen i min blogg heller!



Nu ska jag gräva mig fram bland mitt bråte och kartonger och gömma mig under mitt täcke!
God Natt Idioter! ;-D
image220

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ungefär lika glad och positiv som jag i trafiken hör jag! Hahaha! Jag vill bara döööda ibland när folk tammefan inte har nåt hyfs! Stå på dig! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback