Vill du dejta min vän?

Hej.
Mit namn är Carolina och jag har en vän. Tina.

Tina heter Lindal i efternamn och är en tjej på 21 år.
Hon studerar till resekonsult, precis som hennes bättre hälft, Carolina.
På fritiden brukar Tina träna volleyboll, käka bakad potatis, lyssna på konstig musik och shoppa skor. På helgerna spelar hon antingen match eller något annat, men oftast kan man se henne ute i kroglivet, på dansgolvet, när hon såväl fått sig in kommer hon knappt ut.
Tina är supersingel (och "supersugen") och söker en grabb att dela sina vardagskvällar med, kanske se en trevlig highcool-film eller vilken komedi som helst, dricka en latte, laga middag tillsammans, hänga hos sin granne och vän, Anna, eller bara mysa i sin nya lägenhet.

Är du en grabb på ca 21-25 år, idrottsintresserad, härlig stil och gillar att skojas så kan du lämna en komentar under detta inlägg så ska jag styra upp en trevlig dejt med ett glas rött i Tinas lägenhet, Eller i din om de känns bättre.






MVH// En bra vän.
image206

Kommentarer
Postat av: Jan-Inge Svartenbrant

Hejsan söta duva!

Jag är en dala karl på 25 eviga vårar som nu varit singel sen 9 år tillbaka då ja hade en litten flirt men den varade tyvärr inte så länge.
Jag bor just nu i ett stort vackert hus med mina 5 katter och min hund Stig vi har det mycket bra men ja söker som sagt kvinnan i mitt liv och tror det är där du kommer in i min/våran bild så att säga.
Ja, mig själv då jag har blåa ögon(iaf sist ja kollade "flirt"),har en mellan stor mun o näsa enligt min egen mening. Gillar öl men det syns bara litte gran så att säga, försöker träna några gånger i månaden iaf men det slarvas litte då och då men försöka kan man i alla fall.
Jobba har ja inte gjort på riktigt på många år haft många strö jobb men cheferna har sagt det är dåligt med jobb efter nån vecka så då har man fått gått hem och inte har dem hört at sig sen dess men söker det gör jag kanske finns det många jobb där du bor?!

Du kan gärna höra av dig skulle vara väldigt trevligt med en litten middag eller två innan vi går in på det intima så att säga..

Du kan maila eller ringa mig på 070 99 83 743
Tack på för hand din Jan Inge

2008-02-20 @ 20:09:18
Postat av: Stefan

Hej jag heter Stefan och är 25 jordsnurr gammal. Jag har dedikerat mitt liv att paddla segelbåt. Om Tina gillar att vindsurfa om vintern är det bara att boka in! Att dela glas är inte dumt, tack och bock!

/Bastu-Stefan

Postat av: Martin

Lätt, men du får komma ner till Dubai. Gillar att äta och dricka gott, osv, osv, osv.

2008-02-20 @ 20:44:38
Postat av: Kåte Kurt

Hallå hallå, kurre här;)

Jag är 26 år men hoppas det duger ändå, för jag är riktigt erfaren. Det har varit många utekvällar med boysen, raggarbil till krogen du vet -- fullast kör;)

Räknas idrottsintresserad när man sitter framför sporten med en öl på kaggen? :]
Har ju en härlig stil också, skinnjacka, boots, och så är coyote-brillorna alltid på;)

Aja hursomhelst, du såg riktigt söt ut! hoppas man duger åt dig ;)

/din kurre

2008-02-20 @ 21:03:23
Postat av: Jill

HAHAHAHAH fan Kåtkurre är nog en Qeeper ;)

2008-02-21 @ 09:54:30
Postat av: Tina

Tack för alla svar! Detta är nog det fulaste jag har varit med om! Tack Karko, men när kommer din??

2008-02-21 @ 10:40:11
Postat av: Anonym

Du kanske ska skriva min då, Tina ?=)

2008-02-21 @ 11:59:55
URL: http://carkan.blogg.se
Postat av: Mehmet

As a 23 year old geophysics student, I'm crushed into Tina at the very first sight. Her warm smiling, beuatiful eyes and wild aura took me into her. I hope my feelings are not one-sided..

Seni istiyorum Tina!

2008-02-21 @ 12:17:30
Postat av: Lars.B

Hej Tina, eller ska jag säga Carro? Jag är en kille på 23 år, heter Lars och bor i Skellefteå. Jag tycker Tina låter som en väldigt intressant och trevlig tjej, nu kanske hela den här dejting grejen bara är ett skämt men jag chansar.

Jag är 182cm lång, har bruna ögon och mörkbrunt hår. Tränar på gym mellan 3-4ggr i veckan och spelar både fotboll och hockey. Jag gillar att hänga med kompisar, ser gärna en bra film och mysa... mysa är det bästa som finns om tjejen är den rätta! Jag är allvarligt intresserad av att få träffa dig Tina, om du det finns en chans så lämna svar här på bloggen, jag kommer att hålla utkik. ;)

2008-02-21 @ 12:28:36
Postat av: DannE

hahah du vet du e min tina!!

d här kan vara d roligaste jag läst på länge
kudos to U carkan!

2008-02-21 @ 14:46:37
Postat av: Tina

Haha, Ja fy fan va detta är skoj!

2008-02-21 @ 15:29:12
Postat av: Litet barn

Hej. Jag är en tjej på 22 jordsnurr och jag behöver en fast punkt i mitt liv. Kan du bli min mamma? Jag är pottränad och betalar min egen mat. Jag äter själv och har social kompentens i grupper upp till två personer. Jag kan alfabetet och räkna till... minst hundra. Du kan ju säga om det verkar intressant!

2008-02-21 @ 18:54:28
Postat av: Emelie

Hej jag är en tjej på 20 höstar. Mitt intresse är mycket likt Tinas. Jag gillar att shoppa. Om hon vill får hon bli min vän eller "more".

2008-03-04 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback