Torsdag.

Denna dag blev inte aaaalls som tänkt.
Klev upp och gjorde mig klar för en dag på staden med Tina, där vi skulle dela ut enkäter till Skeåborna där de skulle svara på några frågor gällande deras resvanor.
Fick en brilliant idé i bilen och kom på att jag kan skicka massa sånna med brorsan och moster där de kan dela ut på deras jobb!
Så vi rövade Linda (än en gång) till Norsjö där vi gick på caféet och käkade lunch och så hämtade jag tillbaka Kevin =)

Påväg till Norsjö, ca 2-3 km utanför dog bilen. Soppatorsk. Komiskt som fan. Vi tog våra väskor och började gå.


När jag kom hem lagade jag potatisgratäng och mosarellagratinerad fläskfilé och bjöd min bror.

För övrigt så har telefonkillen äntligen gett upp efter hot om polis osv.

Ser fram emot en slöööööööö kväll.

Imorgon ska jag ringa och tacka nej till Skyways-jobbet tror jag ! :( Beslutsångest 2007.


Och vet ni, jag har skickat in en ansökan som flygvärdinna! Med bas i Stockholm. Fränt va ?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback