To do and not to do, that´s the question.

Nu har jag fått TVÅ hela önskemål om att jag ska skriva vem mina vänner är.
(Postat av: Tina

Haha, underbart! jag ska lätt fara dit å handla nalta! :D

Ta å skriv en date-annons åt dej å en åt mej! å sen så tar du och tipsar lite om vinteraktiviteter som man absolut ska skippa, tala om vilka du tycker att dina vänner är, om du är Joey och Samantha så får du fan analysera några fler av oss! Jag vet ju vem du tycker att sandra är! :P )

Såå.. det var en SVÅR uppgift. Jag vet bara vem en av mina vänner är...
Sandra = Monica  vänner.

Det kräv lite extra fundering över den, men jag återkommer

Ja, vinteraktiviteter man INTE ska göra. Here we go!

Skridskor, vad är vitsen med att ha en smaaal järnbit precis på mitten under foten som man ska balansera på på fryst vatten och göra konstiga rörelser så man förflyttar sig. Verkar snarare som nått jäkla kemi-expriment på skolan där man blandar sött och salt. Näe, ska man göra det får man se till att man ha med sig ett litet bandymål, ev. en stol.

Skidor, vad är vitsen med att spänna fast fötterna i en smal och lång träbit där man, än en gång, gör konstiga rörelser för att ta sig framåt på vitt puder som har fallit jävligt många meter..? Och OM man väljer att göra det, Gå på toa före, för man vet aldrig när man kommer tillbaka!

Snörugby, vad är idén bakom att skyffla ihop jäävligt mkt vitt puder som har svävat ner jävligt många meter uppifrån, dra me ett gäng polare UPP på den där ihopskyfflade högen för att sen PUTTA ner ? och OM du ska göra det ändå, ta på dig handskar, annars blir det kallt om händerna!

Skoter, vad är meningen med att sätta sig på en ihopbyggd surrande grej som måste MATAS i form av giftig och jävligt dyr vätska för att sedan vrida på nåra gummigrejer på en stång för att t sig fram på, än en gång, vitt puder som fallit från ovan ? Och OM du gör det, se till att du är välorienterad, så du inte svänger åt ett håll när dina vänner svänger åt det andra, köra på lössnö, köra sakta uppför en skidbacke för att sedan TIPPA och rulla ner för backen och EFTER kommer den där maskinen a.ka skotern och landar på din rygg.. Råkar ni ut för det så har ni mest troligen åkt skoter med mig.


Några vinteraktiviteter man kan ägna sig åt är bl.a

- Dricka en scysst nykokad mormorsaft på stranden i en utvikbar stol som du hade i bakluckan på bilen.
- Cykla med kortkort kjol till närmaste kiosk för att köpa mjukglass.
- Ro ( i den mån det går) på sjön, meta ( i den mån det går), sola (om sen är framme) och försöka bli brunbränd ( förhoppningsvis ar du med dig en liten brasa I båten..)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så jävla lysande! Haha..

2008-03-04 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback