Ralla ralla raaa

Oh holly makonolly, nu var det ages ago sen ja updated min blog och since then har jag gått och blivit cool som fan med en touch av internationallitet. Shit, jag är FÖR frän för er alla !!!!!  *%%#&GG#)"*

Nu har jag befunnit mig två dagar i Sveriges svar på New York, Umeå, the city of Bjorks!
Sjukt häftig upplevelse, fast jag tror det var fränare för Umeå när jag kom där och glänste med min status och coolhet längst vägarna. Alla bah " WOW SHIT AASSSÅÅ"/#&Y/T/#Y/#", Smått scary men tur att jag hade min livvakt Tina Tarantella vid min sida hela tiden ( förutom de gånger hon försvann för att bättra på sitt manus)

Igårkväll, tisdag, blev det tjejmiddag, vinelivinvin och utgång på Corona vilket var kul->sög>blev kul igen.
Därmed skulle jag vilja säga att Tinas manus faktiskt blev retuscherat på tisdagsnatten vilket var tur.
Hon blev lite med " manchester".. Top Notch! *tsccchhh steaking hot*



Nu sitter jag här och spårar i min blogg i min ensamhet men sånt händer.
För övrigt så har jag i ärlighetens namn ett SJUKT spännandeliv för tillfället.
Jag väntar bara tills jag vaknar upp ur den sjukaste drömmen ever.
Min lista är fullkryssad. *Steaking hot*


Skulle för övrigt vilja hälsa till Stekar´n, skägget och den 16 åriga manusförfattaren för några mkt givande öltimmar i soffhörnet på White Room där jag knappt tog mig ut (Vakterna sa faktiskt att det var da att bege sig annars hade jag nog varit kvar)

När vi åkte hem från Umeå så såg vi ett gäng trädfår på lägdan vilket var VÄLDIGT märkligt, men vi såg dom båda två så de är sant. Sjukt sant.

Imorgon ska jag och Tiny steka på stan och dela ut våra råschyssta enkäter om deras spirituella sexliv ! Vårat examensarbete, spännande!

Gurre ska för övrigt flytta så nu söker jag en ny schysst roomie.


Nu ska jag smöra en jäkligt nice macka med diverse ateraljer på!
Och imorgon ska jag bjussa min brother på en lyxig middag.
Grymt nice! Ska bli saftigt..



"Rihanna, N N Nicole.. Rihanna, N N Nicooole"

Kommentarer
Postat av: Tina

WTF! hahaha.. tur du skriver i gåtor, annars hade jag måsta dödat dej! :P

2008-02-08 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback