Måndag.

Första dagen på praktiken och dom är toktrevliga! :)

Idag har jag varit otrolig ambitiös.
På lunchen fixade jag mig ett extrajobb, ska byta ut bröd i butiker vissa vardagsmornar innan skolan samt varannan lördag. Kommer inte tjäna så mkt pengar, men de kanske kan betala Nån räkning iaf:)
Sen gick jag till Skebo och sa upp min lägenhet.
Snart ska jag köra till Skehamn och köpa en hallmöbel. Eller hallmöbel o hallmöbel, en bänk och en stol som va snygga! :)

Imorgon ska jag till hörselläkaren och få besked om mitt freaking öra.

Jag lär nog inte va så kul dom kommande dagarna då jag har massssssssssa att göra.
Packa,packa,packa,packa, söka något extraknäck, träna.... Puhhh!

Bettan, du får din kontaktannons när jag känner att fantasin flödar för något lustigt! :-)

Adioos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback