Knas-jaag!

Idag är en ny dag och idag har vi arbetat flitigast på vårt examensarbete (????)

De senaste nätterna har jag drömt knaasiga drömmar såsom.

- Jag gifte mig. På parkeringen utanför Coop. Jag valde en mörkgrön klänning med gröna handskar.
   Hela cermonin gick ut på att jag skulle gå igenom ingången. Sen fick jag betala utanför. 250 riksdaler och då ingick   6 st vittnen med.  efter detta blev Linda och Cattis inspirerade och gjorde samma sak. Men de betalade bara 50:- då de inte hade några vittnen.

- Inatt drömde jag att Akke (som inte har körkort) körde jag, Eric (skåningen), Tina och Bert karlsson till mina kusiners föräldrar där vi skulle festa. Han körde på en gammal väg och jag var rädd. Bert satt med en öppnad rödvinsflaska mellan benen oh delade ut pengar. 40 till Eric, 100 till mig.

- Inatt (igen) drömde jag att jag fick ta över Maddox ( Angelina Jolies barn) men jag döpte om han till Zookey.
Sen blev jag tvingad att köra om en bil när jag hade uppkörning och därmed fick jag böter. Det var på vägen mellan Skeå och Umeå.


Sen vaknade jag!

Och nu ska jag iväg och träna. Eventuellt besöka en psykolog som kan justera min knasiga hjärna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback