Jo så att..

Nu är jag helt fullproppad i huvudet.

Kikade på lägeneten idag. Jag är helt blown away över hur fin den var.
Men jag är ganska osmart.
Klev in i  lägenheten och tackade Ja direkt. Men jag har varken kollat utrymmen, tvättstuga eller så. Men men! :)
Det var värmegolv överallt i lägenheten. Stengolv på nedre våningen. Stort kök. Totalrenoverat överallt.
Ahh, jag är väldigt vääldigt nöjd. Får bli en inflyttningsfest så småningom då!

Har redan börjat packa ihop det mesta i min nuvarande lägenhet. Imorgon ska jag säga upp den.
Men helt oväntat knackade det på mitt köksfönster ikväll, där stod John Eriksson.
Vi snackade lite och jag sa att jag skulle flytta men har ändå en hel månad som jag betalar för. Han blev eld och lågor och ringde sin mamma och sa att han skulle säga upp sin nuvarande lägenhet och flytta in hit direkt. Blir ju kalas om han flyttar hit! :)


Imorgon ska jag köra runt i stan och köpa lite Blocket-möbler, bl.a dessa möbler :
  och två st lackhyllor i ek från IKEA. Får bli någon uppsättning av detta i köket. Temporärt iaf! :)


Nu sova, imorgon börjar praktiken! Buuhuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback