Isn´t loove ?

Jaa, ska man kanske följa blogg-trenden.
Bli en "tipsare". "Carro Tipsar", blir de bra?
Rekomendera och tipsa om olika kläder ,produkter, you name it...!?

Ok, hey ho, let´s go, jag tänker tipsa om det bästa jag vet, Smink! Och det bästa sminket jag erfarit, Dior!

Ptja, here we go!

Med småsmåsmå glasbitar för Extra shine!!! 235:-
Underbar underbar rough i ganska naturlig ton + ett läppstift. ca 400:-
Vill man ha ett BRAAA "skådespelarepuder" så är detta KLOCKRENT. Sjuukt bra. Kring 400-lappen men helt klart värt det.
Halsband med innehållande läppglans. Snyggt snyggt snyggt. kring 800:-
Diskret färg och mkt mjukt läppglans. 235:-
Tuben som är klockren, men inte lika klockren som de läppglans med pensel. kring 200-lappen
Läppstift,finfinfinfint! kring 2-300:-
Små minisar i de finaste färgerna. Mkt praktiskt! :) kring 300:-



Så, nu är jag nöjd! Det var mina favvisar!

Här är även en party-räddare.
Björn Axéns Volume Master


Punkt (.) slut !!


Kommentarer
Postat av: Tina

Din tönt, kan du inte ta å tipsa om sånna saker som är roligare, inte alls nått speciellt märke.. typ coops flingor, sminket från berglunds osv? :P

2008-02-19 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback