Halooj

Gårkvällen gick under namnet Spontanious må jag säga.

Klev upp tidigt för att åka till Fällbäcken med Tessan för att låta Kewin springa av sig lite i friheten.
Han sprang tills han inte orkade vara vaken längre och sovde resten av dagen.

Käkade middag hos Tessan sen åkte jag hem för att slappa, sova och ha en jäkligt mysig kväll.
Men så blev det ju absolut Inte.

Chattade med Stina som peppade med mig på fest.
Kirrade hundvakt och drog iväg, dock inte till Stina men till Tessans partaj.
Mkt trevligt med många trevliga människor.
http://carkan.pixbox.se

Innan utgång ringde Danne från Stinas telefon " Hej, vart är duu? Stina mår inte så braa.. Vi är på Balzac.. kom hit....." Kommer dit, men lilla Stina har hunnit fly fältet. Det komiska är att innan hon började festa sa hon att hon skulle ta det lugnt. Men som jag sa, lättare sagt än gjort! ;D

Det var sjukt mkt folk ute och många "kändisar", trevligt värrrrree!

Nu har jag blivit taggad till att tatuera mig dessutom. Vill Vill Vill Vill Vill....
Konturerna av denna hade varit fint.



Måste bara säga att det är så kul att läsa min kära vän Rebeckas blogg. Jag blir så taggad för träningspassen då.
Ge gärnet, it´s nice! :) http://reemaa.blogg.se

2 veckors ledighet till, WE LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback